Sunday 28 April 2013

Hidup Saya Sangat Awesome Harini!!Yay!!

hai,hai,hai...
assalamualaikum dan salam sejahtera..
Kan Cik Adie baru update blog siang tadi,kata nak balik KL dah..huwargh!!!!!syiok sangat tragedi pada harini...yay!!!
Mula-mula balik Perak jumpa budak-budak ni..
Si Kecik Baby Akila dan...
Kakak-kakaknya Fatin & Fathia..
Makanya,tiket bas jam 3p.m pun telah dibeli...Kemas-kemas beg..Dan...Setelah sampai di K.L pada 6pm...Belek-belek beg..Cari kunci rumah...Hasilnya..Tadaaaa!!!!!Kunci rumah tak bawa ye rakan-rakan sekelian..Sebabnya...Anak-anak buah saya yang sangat cantik dan comel lote belaka tu,ntah bila masa diorang kerebek beg Mak Adie dia neh,makanya,kunci tu pun ntah bila masa keluar daripada beg..Sms budak-budak rumah,semua kata diorang balik esok paginya...What The Hell yowww!!!! (>_<) Hebat tak rakan-rakan sekelian????Hebat kan hidup saya harini?Tak dapat masuk ke rumah..Nasib baik laaa kebetulan BFF saya Si Intan tu dah rancang nak tidur kat umah saya harini...Dia sampai je,kami pun pergi rumah angah saya yang memang dekat ngan rumah kakak saya yang masih di kampung...Disebabkan mereka masih di Perak,saya pun mintak mereka carikan kunci rumah saya kat area sana..Dan mereka pun jumpa kunci tu..huhuhu...Hebat betul la anak-anak korang neh...Saja je nak bagi Mak Adie jumpa semua anak-anak buah dia..Sementara menuggu kepulangan kakak dan abang ipar,main pulak dengan anak buah saya yang ala-ala Korean ni ha...
Mr Adam..Yang sangat kacak..Tengok tu..asyik sangat haa main ngan tab Mak Cik Intan dia..
Makanya kami pun panaskan la lauk pauk yang mak masak untyuk bekalan tadi..Memang nak bagi makan ramai-ramai kot..ehehhehe...Tunggu la kami ni tadi kunci rumah tu pulang ke pangkuan Tuannya..muehehehehe..Bila kakak dah sampai,kami pulak pergi cari rumah dia malam-malam buta semata-mata nak ambil kunci..Siap sesat-sesat lagi(payah betul carik umah malam-malam buta neh).Hebatnya..Dari Perak-->KL-->Puncak Perdana-->Meru-->Back to KL.Masuk umah ZZZZzzzzzzzz..Awesome kan rakan-rakan semua..Yesssza!Sangat awesome..Hebat sekali hidup saya harini..Tu pun nasib baik la ada Cik Intan.Kalo tak,jawabnya tidur umah angah la jawabnya...huhuuhuuuuu...Sape pulak nak anta balik tengah-tenagh malam semata-mata sebab kunci jewk..Tq Cik Intan..Tq kat anak-anak buah Mak Adie jugak sebab membuatkan Mak Adie tak dapat masuk umah..Sayang betul la kat korang ni..haih~
Sekian dari Cik Adie Bebert :)

No comments:

Post a Comment